Onze visie

About: Section Title
IMG_2070.JPG

"De school staat voor vernieuwing en stelt de ontwikkeling van het kind voorop. Mijn zoontje gaat met plezier naar school en wordt goed opgevolgd."

About: Team Members

Missie

Als school zijn we ervan overtuigd dat onderwijs veel meer is dan louter doorgeven van kennis.  Leren leren, leren werken, en leren (samen)leven gaan op school hand in hand.

About: Headliner

Visie

Als warme school vormt een veilig en warm nest de basis om tot leren te komen. Onze zorg gaat verder dan een pleister op de knie. We gaan respectvol om met elkaar en dragen zorg voor de natuur.

We zetten in op de brede ontwikkeling waarbij taal en wiskunde een belangrijke brug vormen. We stimuleren  kinderen hun probleemoplossend denken zodat ze wat ze hebben geleerd, kunnen toepassen in de dagdagelijkse context.

Als school streven we ernaar om kinderen te laten groeien in hun zelfstandigheid/zelfredzaamheid. Dit betekent dat we kinderen stimuleren om initiatief en verantwoordelijkheid te nemen. We leren kinderen kritisch naar zichzelf en hun leren te kijken. Zo leggen we de basis om zelfstandig te kunnen leren in de toekomst.

School maken doe je samen. Leren gebeurt met elkaar en van elkaar. Ouders zijn een belangrijke partner. Onze omgeving helpt ons actief tot leren te komen.

About: Photo Gallery